Saturday 21 July 2007

MELAPORKAN DIRI BWAT KALI PERTAMA,HEHE..

SAYA Kah Wei anak pompuan Yoong ingin melaporkan diri di sini bwat kali pertama dalam hidupku yang kecik montek ini. Maafkan daku,rakan-rakanku sekalian sebab begitu lambet laperrkan diwiee. Amat sorry la kalian-kalian alien sekalian. Haha,away from school for four days for some camp in Port Dickson. DISCIPLINE CAMP! LOL, i am a bad n undisciplined girl,sob..AKAN TETAPI,selepas i muncul balik di Kandang Lembu ini..MoooMooo..aku menjadi lebih disiplin ( bak kata sajak AKU MENJADI LEBIH BERANI..LOL,was reading it 1 second ago ..so ia telah menjadi ilham I ) urm..apa lagi ar..kem tu manyak nice lar..manyak ilmu pengetahuan..oleh itu i yang katak bawah tempurung itu telah melompat satu langkah from i punya tempurung..anyway,is tempurung macam itu kelapa ar? hmm.. walau bagaimanapun,i harap everybadi gembira gembira. sekian sahajalah warkah blog saya pada malam ini betempat di tepi tempurung saya. BTW, disebabkan i tau guna ini komputar i tak kira katak-kie bawah-hie tempurung-ngie sesangat lar ya..ok la,saya mau rakamkan ribuan terima kasih kepada audience saya yang tara benda bwat dan nak cari alasan untuk procastinate,tak mau bwat kerja u itu yang sangat penting konon. TERIMA KASIH dan saya ingin serukan kepada insan insan yang berbudi pekeri mulia serta berakhlak baik ini untuk menjauhi dadah. So dapatlah anda lihat pepatah "poke four bird-bird with one stone" dijalankan..iaitu di samping mau entertain i sendiri,latih jari i yang telah keras-mengeras serta otak yang sedang karat-mengarat setelah empat hari di PD dekat dengan udara yang berSALT (meningkatkan rate of rusting) saya juga telah jalankan saya punya job as the ahem of Skim Lencana Anti-Dadah to serukan kepada penagih-penagih dadah sekalian supaya jauhi musuh negara kita yang pertama iaitu DADA!

Bwahaha..saya punya ini warkah bloggie tara kesalahan tatabahasa,ejaan,pepatah,dan sebagai-bagainya. Justeru, sekian terima kasih..

No comments: